samedi 28 mai 2011

2. In a Sentimental Moon


Jean-Pierre Léaud
Carmen
Juan
Avenida Corrientes
Avenida de Mayo
Congreso
Tom Waits

Marta Sebestyen, Szerelem, Szerelem

Szerelem, szerelem, /O, love love
Átkozott gyötrelem, /accursed torture
Mért nem virágoztál /why did you not blossom
Minden fa teteje? /on every treetop?
Minden fa tetején, /On the top of every tree,
Diófa levelén, /on the leaf of a walnut tree,
Hogy szakísztott volna, /so every maiden and unmarried young man
Minden leány és legény. /would have plucked it.
Mert én is szakísztottam, /Because I too plucked it
El is szalasztottam, /and I let it slip away.
Én is szakísztottam, /I too plucked it
És el is szalasztottam. /and I let it slip away.
Ej de még szakísztanék /O, I would pluck one again
Ha jóra találnék, /if I found a good one,
Ha jóra, ha szépre, /if I found a good one, a beautiful one,
A régi szeretőmre. /my old lover.
Mhhhhhmmmhhhh
S, a régi szeretőmért, /And for my old lover
Mit nem cselekednék, /what wouldn't I do?
Tengerből a vizet, /I would skim the water
Kanállal lemerném. /from the sea with a spoon.
És a tenger fenekéről, /From the bottom of the sea
Apró gyöngyöt szednék, /I would gather small pearls
És a régi szeretőmnek, /and for my old lover
Gyöngykoszorút kötnék /I would braid a wreath of pearls.

Aucun commentaire: